Subject: Hankeplaan 2024
From: "Hanked" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>,Tööinspektsioon <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Astangu Kutserehabilitatsiooni Keskus" <[email-masked]>, "Riiklik Lepitaja info" <[email-masked]>,SVV üldmeil <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jan 2024 13:31:19 +0200

Tere

Tuletan meelde, et Tervise- ja tööministri ning sotsiaalkaitseministri
25.07.2017 käskkirja nr 84 punkti 1.3 kohaselt korraldab
Sotsiaalministeeriumi valisemisala asutuste infotehnoloogia valdkonna
riigihanked Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus (TEHIK). Riigihangete
seaduse alusel on riigihange mistahes asja ostmine, teenuse tellimine,
ideekavandi saamine või kontsessioonilepingu sõlmimine hankija poolt
sõltumata maksumusest (§ 4 p 16). Sotsiaalministeeriumi valitsemisala
asutused on ministeeriumi põhimääruse alusel Ravimiamet,
Sotsiaalkindlustusamet, Terviseamet, Tööinspektsioon, Astangu
Kutserehabilitatsiooni Keskus ja Tervise Arengu Instituut.

Palun TEHIKu hankeplaani koostamiseks esitada lisatud tabelis küsitud
infoga Teie asutuse 2024. aasta infotehnoloogia valdkonna hankevajadused
ja saata need e-posti aadressil [email-masked] hiljemalt 29.01.2024.
Tabelis peavad olema märgitud kõik 2024. kalendriaasta hankevajadused,
sõltumata riigihanke konkreetsest läbiviimise ajast. Esitatud
hankevajadustega arvestab TEHIK oma tööplaani ja ressursside
planeerimisel, hiljem lisanduvate hangete puhul ei saa me tagada hangete
läbiviimist Teie poolt soovitud ajal.

Kui Teie hankevajadused on valdkonna eest vastutavale isikule TEHIKus juba
teatavaks tehtud seoses 2024. aasta tööplaani koostamisega, ei ole neid
vajalik uuesti esitada.

Tervitades

 <http://www.tehik.ee/>

Merily Rool

Õigustalituse juhataja

+372 794 3921

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Usume, et meie töö suudab säästa inimeste aega, et nemad saaksid
keskenduda olulisele